Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a távsegítő.hu / Pécsi Renáta e.v. (Székhelye: 2921 Komárom, Gabona utca 26., adószáma: 56316054-1-31, nyilvántartási száma: 54949610, nyilvántartja az Győri Törvényszék Cégbírósága, elérhetőségek: iroda@kincseskosar.hu, továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.kincseskosar.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházában (a továbbiakban: Kincses Kosár weboldal) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Kincses Kosár weboldal online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza.

1.2. A Kincses Kosár weboldalán történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A Kincses Kosár weboldal szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát. A regisztrációval az Ügyfél magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig módosítható, illetve lemondható, erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség az 1.7. pontban rögzített elérhetőségeken. A módosítás és a lemondás joga nem gyakorolható visszaélésszerűen.

A Szolgáltató visszaigazolását követően visszaélésszerűnek minősül a módosítás és lemondás jogának gyakorlása, ha az Ügyfél a rendeléseinek több mint 40 %-át módosítja, illetve lemondja, ebben az esetben Szolgáltató jogosult Ügyfél regisztrációját azonnali hatállyal törölni. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a rendelések visszaigazolása után Szolgáltató megkezdi a teljesítést, így a módosítás, illetve lemondás Szolgáltatónak többletköltséget okoz. A módosítás és lemondás jogának korlátozása erre tekintettel került meghatározásra.

Szolgáltató jogosult azon felhasználók regisztrációját is azonnali hatállyal törölni, akik legalább egy alkalommal a megrendelt és kiszállított csomagok átvételét megtagadták.

1.5. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az 1.4. pont szerint törölt felhasználók IP címéről érkező ismételt regisztrációt megtagadja, illetve a már létrejött regisztrációt előzetes értesítés nélkül azonnali hatállyal törölje.

1.6. A Felek közötti szerződés a Szolgáltató visszaigazolásával jön létre. A visszaigazolt megrendelés teljesítéséért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, amennyiben az adott áru időközben nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató jogosult a megrendelést visszautasítani.

1.7. Ügyfélszolgálat:

Internetcím: www.kincseskosar.hu

E-mail: iroda@kincseskosar.hu

Telefonszám: +36-70/2645782

1.8. A Szolgáltató részére tárhelyet biztosító szolgáltató adatai:

Név: Rackhost Zrt.

Székhely: 6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41

E-mail: info@rackhost.hu 

Regisztráció

2.1. Az áruházban történő megrendelés kizárólag regisztrált felhasználók számára lehetséges. A regisztráció során az adatlap kitöltésekor egy valós e-mail cím és egy választott jelszó megadása, továbbá néhány – a megrendelések teljesítéséhez szükséges – adat kitöltése szükséges.

2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Profilom menüpontban van lehetőség. Aktív rendelést érintő adatok módosítására az Ügyfélszolgálati központi e-mail címén van lehetőség abban az esetben, ha a rendelés teljesítését a Szolgáltató még nem kezdte meg (a rendelés státusza: ’Feldolgozás folyamatban’).

Megrendelés

3.1. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely, az általános forgalmi adót tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

3.2. A Weboldalakról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalakon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

3.3. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

3.4. A megrendelést a Szolgáltató weboldalán keresztül csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi adatot maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3.5. Az Ügyfél a „Rendelés leadása” gombra kattintva, vagyis a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

3.6. Az Ügyfél a „Rendelés leadása” gombra kattintva, vagyis a megrendelés leadásával tudomásul veszi, hogy ezáltal részére fizetési kötelezettséget keletkezik.

3.7. Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik. A visszaigazolással létrejött szerződést a Szolgáltató nem iktatja, ezért a szerződés utóbb nem válik hozzáférhetővé.

Szállítási és fizetési feltételek

4.1. Fizetési módok

A webshopban jelenleg közvetlen banki átutalásos-, valamint a PayPal rendszerén keresztül Bankkártyás elektronikus fizetési módokra van lehetőség.

Banki előre utalással történő teljesítés: amennyiben rendelését visszaigazoltuk, a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és az egyedi rendelési azonosítóját, amelyre hivatkozni kell az átutalás közlemény rovatában. Amint az átutalt összeg jóváíródik bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.

(Bankszámlaszámunk az üzemeltetői adatok között található).

Banki átutalással történő fizetés esetén a pénzügyi művelet feldolgozó cége az Raiffeisen Bank Zrt. A cég adatai:

Raiffeisen Bank Zrt.. (1133 Budapest, Váci út 116-118., Tel.: 06-80-488-588 )

  • Cg.: 01-10-041042; Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, mint Cégbíróság
  • Adószám: 10198014-4-44

A PayPal bankkártyás fizetés alkalmával Ön az alábbiakba egyezik bele:

Tudomásul veszem, hogy Pécsi Renáta e.v.

(2921 Komárom, Gabona utca 26.) adatkezelő által a kincseskosar.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek a PayPal, mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:

  • Név
  • Számlázási cím
  • Szállítási cím
  • E-mail cím
  • Telefonszám

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a PayPal Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: A PayPal adatvédelmi nyilatkozata

4.2. Szállítási módok

A Szolgáltató hivatalos szállítópartnere a Magyar Posta Zrt. (1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.).

4.3. Kézbesítési/szállítási idő

A  munkanapokon 10.00 óráig leadott rendelések már a megrendelés napján, a 10.00 óra után leadott rendelések az azt követő munkanapon kerülnek feldolgozásra, a csomagolást követően pedig átadásra a szállítópartnernek. A Magyar Posta Zrt.  szállítás ideje átlagosan 1-5 munkanap. A szállítási idők esetenként eltérhetnek és a szállítópartnerek időnkénti késlekedéseiért felelősséget nem vállalunk.

4.4. Szállítás díja

A szállítás díja a megrendelt szállítás módjától függ, Magyarországon belül a következők szerint alakul:

Szállítási mód: sima, elsőbbségi levél

  • Szállítási forma: boríték
  • Szállító: Magyar Posta
  • Díj: 295ft
  • Szállítási idő: 90% másnapra érkezik, de nem időgarantált (hosszabb szállítási idők előfordulnak)
  • Nyomonkövetés: Nincs
  • Biztosítás (elveszett, sérült küldemény esetén): Nincs
  • Előny: Költségkimélő
  • Hátrány: Elveszett küldemény esetén nincs lehetőség a reklamációra, nincs kártértítés.

Ezt a szállítási módot csak javasoljuk kisebb értékű rendelések esetén mivel elveszett küldemény esetén nincs lehetőség a reklamációra, tehát saját felelősséggel választható. Fontos a boríték helyes, pontos címzése mivel helytelen vagy hiányos címzés (pl. emelet, ajtó vagy cégnév) esetén minden további kérdés nélkül a küldeményt visszaküldik nekünk és a szállítást újra kell kifizetni.

Szállítási mód: ajánlott, elsőbbségi levél

  • Szállító: Magyar Posta
  • Szállítási forma:  boríték
  • Díj: 895ft
  • Szállítási idő: 90% másnapra érkezik, de nem időgarantált (hosszabb szállítási idők előfordulnak).
  • Nyomonkövetés: Van
  • Előny: Nyomonkövethető
  • Hátrány: Nem idő garantált, jelenleg nem hagy értesítőt a postás.

Biztosítás (elveszett, sérült küldemény esetén): Van Elveszett küldemény esetén tudakozványt indítunk a Magyar Postánál – 15 munkanap után – és ha nem kerül elő a küldemény a Posta kártérítést fizet nekünk mi alapján újra legyártjuk és küldjük a termékeket. A tudakozvány maximum 1 hónapig tarthat. Addig sajnos nem kerül ismét feladásra a küldemény.

A járvány miatt a kézbesítő jelenleg nem köteles aláírást kérni. Bedobhatja zárt levélszekrénybe. Értesítőt nem hagy (csak tértivevényes levél esetén). Ha rossz helyre dobja, a rendszer akkor is kézbesítettnek tekinti és kártérítést nem fizetnek. Abban az esetben nem tudjuk újra legyártani és küldeni a termékeket. Fontos a boríték helyes, pontos címzése mivel helytelen vagy hiányos címzés (pl. emelet, ajtó vagy cégnév) esetén minden további kérdés nélkül a küldeményt visszaküldik nekünk és a szállítást újra kell kifizetni.

 35990 Ft rendelési határ felett pedig a szállítás költségét a Szolgáltató vállalja. 

Határon túli rendelésekkel kapcsolatban a Szolgáltató az iroda@kincseskosar.hu címen tud további segítséget nyújtani.

4.5. Visszaküldés díja

A visszaküldés díja az Ügyfelet terheli, a visszárut önköltségen postai úton tudja visszajuttatni a Szolgáltató levelezési címére:

-Ezt e-mailben egyeztetjük.

A visszaküldéssel kapcsolatban az Ügyfél a Szolgáltatót minden esetben előzetesen köteles értesíteni elektronikus úton (e-mail üzenetben). Amennyiben ez a feltétel nem teljesül és a Szolgáltató rajta kívülálló okok miatt nem kapja meg a visszajuttatott csomagot, jogában áll a visszaküldés kompenzációját megtagadni.

Elállás joga, módja, következményei

5.1. FOGYASZTÓI TÁJÉKOZTATÓ A 45/2014. (II. 26.) KORM. RENDELET ALAPJÁN

Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról

Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!

A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát

  1. termék adásvételére irányuló szerződés esetén
  2. a terméknek,
  3. több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő 14 nap.

A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

5.2. Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható

Az Szolgáltató kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetei között az alábbiakat:

  1. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  2. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  3. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

5.3. A Szolgáltató felhívja a figyelmét továbbá arra, hogy a fogyasztóvédelmi jogszabály alapján Ön az elállási jog érvényesítésére nyitva álló 14 napos időtartam alatt csak olyan mértékig használhatja a terméket, amely a termék jellegének és tulajdonságainak megállapításához (a továbbiakban: megtekintés) szükséges.

Amennyiben a terméket a megtekintés mértékét meghaladó használt állapotban, illetve sérülten vagy hiányosan küldi vissza, Ön az értékcsökkenésért helytállni tartozik és a Szolgáltató nem köteles a termék teljes árát és a költségeket megtéríteni.

Visszaküldés

6.1. Visszaküldési feltételek

A termékek az eredeti csomagolásában, sérülésmentesen küldhető vissza minden mellékelt kiegészítőjével együtt.

Kérjük figyelembe venni, hogy amennyiben a visszaküldött termék nem felel meg a visszaküldési feltételeknek, a termék vételára nem kerül visszatérítésre. Amennyiben a vásárolt termék már megrongálódott vagy bármely más okból tovább értékesítésre alkalmatlanná vált, úgy a Szolgáltatónak jogában áll a visszatérítést megtagadni.

6.2. A visszaküldés menete:

Kérjük minden esetben előzetesen jelezze munkatársainknak visszaküldési szándékát.

Cím: iroda@kincseskosar.hu

Tárgy: Visszaküldés #rendelésszám

(Kérjük a könnyebb azonosíthatóság érdekében rendelési számát a tárgyban feltétlenül írja be..)

Az üzenetben kérjük írja meg nevét, rendelési számát, a visszaküldeni kívánt termék(ek)et, valamint jelölje meg a visszaküldés okát. 

Munkatársaink (amennyiben csomagja megfelel a visszaküldési felételeknek) legkésőbb 5 munkanapon belül visszautalják a visszáru értékét az Ön által (korábban fizetéskor használt) bankszámlaszámra.

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

7.1. Kellékszavatosság

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Az Ügyfél – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy ez a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy az Ügyfél igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról az Ügyfél egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban az Ügyfél viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor az Ügyfél a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Az Ügyfél kellékszavatossági igényét a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató értékesítette az Ügyfélnek. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

7.2. Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén az Ügyfél- választása szerint – az a.) pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét az Ügyfél kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy a kereskedelmi partnerrel szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

A gyártó (kereskedelmi partner) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (kereskedelmi partnernek) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt a gyártóval szemben kell érvényesíteni.

7.3. Jótállás

A honlapon keresztül megvásárolt termékekért Pécsi Renáta  e.v. a megrendeléskor hatályos Polgári Törvénykönyv, illetve az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásra vonatkozó 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet szabályainak megfelelően vállal szavatosságot, illetve jótállást. Pécsi Renáta e.v. által jogszabályi kötelezettség nélkül, önként vállalt jótállásról a kincseskosar.hu oldalán az adott termék információs oldalán, illetve külön kérés esetében a jótállási jegy kiállításával legkésőbb a megrendelt termék átadásakor tájékoztatja a megrendelőt.

 

Panaszkezelés

Az Ügyfél a vásárlás során esetlegesen felmerülő panaszait az 1.7. pont alatt szereplő elérhetőségek valamelyikén teheti meg. A Szolgáltató panaszkezelése minden esetben térítésmentes.

a.) Szóbeli panasz

Az Ügyfél szóbeli panaszát a Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben az Ügyfél a panaszkezelés módjával nem ért egyet vagy a panasz azonnali orvoslására nincsen lehetőség, úgy az Ügyfél panaszáról a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, és annak tartalmát egyezteti és jóváhagyatja az Ügyféllel. A jegyzőkönyv másolati példányát a Szolgáltató átadja az Ügyfélnek. A panaszt annak beérkezését követően a Szolgáltató megvizsgálja és a panasszal kapcsolatos álláspontjáról a benyújtástól számított 30 napon belül indokolással ellátott választ küld.

A panaszról készült jegyzőkönyv a következők adatokat tartalmazza:

  1. a) az Ügyfél neve;
  2. b) az Ügyfél lakcíme, székhelye, illetve amennyiben szükséges, levelezési címe;
  3. c) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja;
  4. d) az Ügyfél panaszának részletes leírása
  5. e) az Ügyfél által vásárolt termék cikkszáma vagy egyéb termék beazonosításra alkalmas azonosító
  6. g) a jegyzőkönyvet felvevő személy és az Ügyfél aláírása (utóbbi formai elem személyesen közölt szóbeli panasz esetén elvárt);

b.) Írásbeli panasz

Írásbeli panasz esetén a panaszügyet a beérkezést követően a Szolgáltató megvizsgálja és vizsgálat eredményéről az Ügyfélnek a panasz közlését követő 30 napon belül írásbeli választ küld. Igény esetén a vizsgálat eredményéről az Ügyfelet a Szolgáltató elektronikus úton értesíti.

A panaszt a hatályos jogszabályi előírások alapján a Szolgáltató vizsgálja meg, utasítja el, vagy orvosolja.

A Szolgáltató válaszlevelében kitér a panasz teljeskörű kivizsgálásának eredményére, a panasz orvoslása érdekében tett intézkedésekre, elutasítás esetén pedig az elutasítás indokaira. A Szolgáltató tájékoztatását egyértelmű, közérthető indokolással látja el, melynek során egyszerű nyelvezetet használ, kerülve a jogi szakkifejezések indokolatlan használatát. A Szolgáltató törekszik arra, hogy válaszlevelében az Ügyfél valamennyi kifogására érdemi választ adjon.

c.) Panasznyilvántartás

A panaszkezelés során következő adatokat kérheti el a Szolgáltató el az Ügyféltől:

  • Ügyfél neve
  • Ügyfél lakcíme, székhelye, levelezési címe
  • Ügyfél telefonszáma
  • Értesítés módja
  • Panasszal érintett termék vagy szolgáltatás cikkszáma vagy egyéb azonosító száma
  • Panasz leírása, oka
  • Ügyfél panasszal kapcsolatos igénye
  • A panasz alátámasztásához szükséges, az Ügyfél birtokában lévő dokumentumok másolata
  • A panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat

A Szolgáltató a panaszkezelés során az Ügyfél által benyújtott adatokat az információs és önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli.

Az írásbeli panaszokat – beleértve a személyes megjelenés során előadott panaszról készült jegyzőkönyvet is – továbbá az azokra adott válaszokat a Szolgáltató öt évig archiválja. A megőrzési idő elteltével az adathordozókat (okiratokat) a Szolgáltató leselejtezi.

A panasznyilvántartásban rögzített személyes adatokat kizárólag a panaszügyek regisztrálásának és a panaszügyek elbírálásának céljából használja fel a Szolgáltató.

d.) Jogorvoslat

Amennyiben az Ügyfél panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, úgy az Ügyfél az alábbi hatóságokhoz és testülethez fordulhat:

Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség: Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben szabályozott fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértése esetén, fogyasztóvédelmi eljárás kezdeményezhető. (Illetékesség: az a hatóság jár el, amelynek illetékességi területén: az ügy tárgyát képező tevékenységet gyakorolják vagy gyakorolni kívánják, vagy a jogellenes magatartást elkövették.)

Komárom-Esztergom Megyei KH Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

Igazgató: Dr. Bures Gabriella

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 4.

Postacím: 2800 Tatabánya, Fő tér 4.

Telefon: +36 34 309 303

Fax: +36 34 309 302

E-mail: fogyved_kdf_tatabanya@nfh.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület: A termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, továbbá a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügyben békéltető testülethez fordulhat az Ügyfél. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Cím: Tatabánya, Fő tér 36.

Telefon: 34/513-010

Fax: 34/316-259

E-mail: kemkik@kemkik.hu

Amennyiben fenti módok valamelyikén vagy egyéb tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő Felek járásbíróság illetékességébe tartozó ügyekben kikötik a Komáromi Járásbíróság  kizárólagos illetékességét.

Az Ügyfél jogosult a megrendeléssel kapcsolatos panaszát az ún. online vitarendezési platformon is bejelenteni. Az online vitarendezési platform [European Online Dispute Resolution (ODR) Platform] elérhetősége: http://ec.europa.eu/odr

 

Egyebek

9.1. A Szolgáltató által üzemeltetett https://kincseskosar.hu webáruház biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalakon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

9.2. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalakra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfélt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

9.3. A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja.

A Szolgáltató, mint adatkezelő a következő cégeknek adja tovább az adatokat adatfeldolgozás céljából:

A Magyar Posta Zrt. futárszolgáltató részére, mely társaság a megrendelt áruk kiszállítása körében működik együtt a szolgáltatóval.

Szolgáltató az Ügyfél adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként (9.3 as pontban felsorolt logisztikai partnereink) jár el. A Szolgáltató az Ügyfél adatainak kezelésekor az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el.

9.4. Ügyfél a regisztrációval az adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

9.5. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalakon való megjelenést követő 8. napon lép hatályba és a hatályba lépését követően adott ügyfél-megrendelések alapján létrejött jogviszonyokban alkalmazandó. Az ÁSZF módosításáról Szolgáltató regisztrált ügyfeleit a módosítás hatályba lépés előtt 8 nappal, a módosítással érintett rendelkezések megjelölésével a regisztrált e-mail címre küldött email útján értesíti. Amennyiben Szolgáltató az Ügyfelet a jelen pont szerint az ÁSZF módosításáról tájékoztatta és az Ügyfél regisztrációját a módosítás hatályba lépéséig nem szüntette meg, Szolgáltató ezt úgy tekinti, hogy az Ügyfél az ÁSZF módosításához hozzájárult.

9.6. Jelen szerződés a Ptk. 6:82.§-a alapján elektronikus úton kötött szerződésnek minősül. A szerződés magyar nyelven jött létre.

9.7. Adatkezeléssel kapcsolatos észrevételeit, panaszait az Ügyfél a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság felé teheti meg.

Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság 

Székhely: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.

Levelezési cím: 1363 Budapest, Pf.: 9. 

Telefon: 0613911400 

Fax: 0613911410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu 

Honlap: http://www.naih.hu

Frissült: 2022. április 23.

© 2024 Kincse Kosár – Minden jog fenntartva!